Bakad potatis?

Sitter och funderar på bakad potatis vilket gjorde mig rätt hungrig. Grabben ville ha flitead kyckling o flitead äka men inte så sugen på att slita fram fritösen, byta olja och kladda med frityr smet.

Bakad potais är ju bra för man kan variera på så många olika sätt. Ja så länge man inte tar bort potatisen då. För mig och grabben blir det nog räkröra till och frugan vill väl ha tonfisk o så lite sallad till det hela.

Nä får väl bege mig till affären och handla lite. Nu innebär ju inte detta att det blir bakad potatis här i kväll.. Jag kan lika gärna snöa in på något helt annat när jag väl kommer till affären. Hungrig blev jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: sussi

Hoppar inte du i sängen??? :S

D trodde ja att alla gjorde ;)

2009-10-18 @ 15:02:43
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0