Bloggas lite dåligt!

Nu klagar folk på mig. Du bloggar för dåligt.
Ja jag bloggar för dåligt. Tappat lite lusten faktiskt. Vart är alla tack kommentarerna? Eller åtminstonde " Det där ser ju "ätbart" ut".

Eller så är det bara jag som jobbar för mycket och är rätt oinspirerade till matbloggning just nu. Synd när tanten fixat så fin design till mig o allt.

Idag käkade vi i alla fall rostade rotfrukter och snitzel med persiljesmör. Tog inga bilder och orkar inte skriva ner något recept.

Dessutom har jag blivit så jävla fet nu jag kan inte ens ha mina tjockis jeans. Funderar starkt på att köra "keto" diet under november månad och samtidigt göra det till en "vit"månad. Så man är fit for all jävla underbar julöl och flottig julmat. Dock är detta inte ett löfte.. Tänker på det o har några dagar på mig till att bestämma mig.

Det löser sig sa gubben när han sket i vasken.



Kommentarer
Postat av: sussi

näe men hallå..

d går ju inte

du e ju min inspiration t å laga mat

å frugan din e min baknings inspiration :D

fler "vackra" inlägg å inspirerande recept

m bilder önskas :)

TACK ;)

2009-10-27 @ 22:32:30
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag håller med föregående skribent så klart! Självklart ska du fortsätta blogga =)

2009-10-28 @ 09:14:26
Postat av: Rikard

Hörrö gubbe. Klart du ska fortsätta blogga.

Tänk på mig som sitter här i fattigdom och misär. Din blogg är det närmaste riktig mat jag kan komma när jag inte intar Burke&Barrys.

2009-11-03 @ 09:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0