Bloggen är haaackad....

Idag hackade jag Therese min mans blogg för lite ändringar i designen.
Dock blev jag inte speciellt nöjd, men det får vara för tillfället... Den är ljusare, och jag gillar ljusa bloggar.
Finns även smiley-funktion nu, kanske livar upp denna bittra blogg, och ni som kommenterar kan också använda smileysar i era kommentarer, bra va? :D

Nähä, nu ska jag försöka få lite tid över att titta på Desperate Housewives medans ungarna är lugna och tysta framför varsin dator och min man faktiskt är social på stan med en vän idag :)

Är ni intresserade av bakrecept och sånt förresten så finns det i min blogg faktiskt...
Inget avancerat eller lyxigt eller så, men goda vanliga recept :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0