Dagobertmacka a la Elaka & Feta Kocken

Kärringen och grabben hade käkat när jag kom hem idag. Faktiskt lämnat rester till mig. Men kära svärmor om du läser detta? Vart har min fru lärt sig att laga pommes och köttbullar med beasås?
En skymf mot våra svenska köttbullar att ätas med pommes och beasås.
Jag hoppade i alla fall över resterna och slängde i hop en macka i stället


Du behöver
Färsk franska. JÄVLIGT VIKTIG ATT DEN ÄR FÄRSK! segt som fan annars
Kruksallad
tomat
Brieost av valfritt märke
Pepparsalami

Hur man gör sen listar ni nog ut själva. Om inte så får några bilder illustrera åt er.



Ska bli spännade och se om min macka o pilsner står kvar på köksbordet när jag kommer ut eller om rymdvarelser har varit där och tagit den. Det är i alla fall va hunden som sitter och vaktar den kommer ett skylla på om den är borta.

Nu blir det mat i soffan och titta på senaste Star trek filmen.


Kommentarer
Postat av: Thess

Förlåt då, ska väl skita i att laga mat och försöka vara snäll öht i fortsättningen...

2009-10-06 @ 08:41:32
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0