Elaka & Feta Kockens cookalong

I kväll blir det Fettucini Alfredo med vitlökskyckling

Har lämnat inköpslistan till min kära fru och följande behövs

Fettucini
100 Parmesan
1 Vispgrädde
0.5 Olivolja
1 Persilja
salt och peppar
1Ruccola
Vitlök
Kycklingfiler

Det är i alla fall grunderna till det hela och lär säkert ändra lite på kycklingen.
Nu blir det ju självklart ingen jävla fjantig cookalong fattar ni väl. Men ska ni äta lika gott som oss i kväll så behöver ni detta hemma.

Får se om jag hinner förbi bolaget oxå då det önskar rötjutt till detta kalas.

Hade fredagsfikat på jobbet i dag. Bjöd på muffinsar som jag fräckt tog åt mig äran för. Tack min kära fru för det.
Återkommer i kväll med hur ni ska fixa till ovanstånde.

Cya Wankers

Kommentarer
Postat av: sussi

ja visst du e rätt fräck.. :D

2009-10-09 @ 23:04:49
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0