Frugan kockar vidare.

Idag är en bra dag. Lite lagom bakfull och precis cyklat hem från lasergame hallen i spöregn. Men det gör inget att det regnade. Jag och grabben hade jätte skoj när vi spelade med mina gamla vänner. Menar vad kan få en på bättre humör än att skjuta sina vänner?
Frugan hade lovat oss middag i dag. Så nu sitter man här hungrig som en varg och hon säger att det är ca 40 min kvar innan maten är färdig. Dvs 1h 30 min senare än räknat med och min mage knorrar. Men söt är hon som försöker där ute i köket. När man spanar in så ser hon nästan lite gråtfärdig ut men hon ger inte upp. Kanske blir en kock av henne oxå en vacker dag. Hoppas det blir gott nu i alla fall. Får återkomma lite senare med bilder och recpet.
Grymt skönt att slipa stå i köket i alla fall.

Till middag så blir det ett kärt återsende av en gammal vän. Dexter. Han har visst blivit far nu.

Hade helt missat att det hade startat igen så i kväll blir det 4 avsnitt på raken. Till detta så blir det lite pilsner och chips. Eller kanske cola o chips. Får se va levern säger.

Kommentarer
Postat av: sussi

Jaha..

å sen när hade den nån talan??? :p

2009-10-24 @ 22:40:59
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0