Potatisbullar

Dagensmiddag blev enkel. Icas frysta potatisbullar och jag slapp köpa, tilllaga och äta dom utan det stog min kära sambo för.
Jag själv svullade pizza o bärs på stan med en kär gammal vän som dessutom betalade. Får vara min tur o bjuda tillbaka snart känns det som. Specielt då jag brukar anklaga han för att vara snål som en jude.

Ny design har hon fixat oxå. känns bra.. Tack så mycket gumman. Snyggt blev det men saknar det lilla elaka i bloggen. Nu ser det ju bara fett o mysigt ut. Men frågan är ju hur fan man får en matblogg o se elak ut? jag nöjer mig med att det är en fet sur, bitter gammal gubbe som skriver i bloggen.

Nä nu hade jag tänkt slänga mig i soffan o dra några pilsner i lugnan ro.. Men icke. Vardagsrummet är ockuperat av frugan som glor på Desperata störda hemma fruar :(

Kommentarer
Postat av: sussi

Skit snygg design :p

2009-10-12 @ 23:05:23
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Lappen

Va fan nu går skam på torra land....MAT-Blogg :thumbup:

2009-10-13 @ 09:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0