Ugnstekt Falukorv med potatispure


Grönsaksterroisten fick en egen låda i ugnen. Någon vegetarisk brocoli/ost snitzel

Vet ni inte hur man gör ugnstekt falukorv så får ni fan googla fram det.
Hade inte basvaror hemma som jag trodde jag hade så missade tomatsåsen och lät puren stå för länge i ugnen så den blev lite väl torr. Två öl medans man lagade maten och sen då alldels för mycket kalorier fick mig att hamna i matkomma och kvällen spenderas ryggläge i soffan. Inget du bjuder på om du vill få ligga precis.


Någon mer som var hungrig i dag. Han är ju dock inte så kräsen och en syrsa duger gott åt honom.


Nu känner jag mig på tok för fet för att sitta vid en dator. Behöver vila så fettet får sätta sig ordentligt.



Kommentarer
Postat av: Anton Roskvist

Kan inte låta bli att lägga märke till avsaknaden av senapssås, ett måste till ungsbakad falukorv. I övrigt ser det finfint ut. Tummen upp för bloggen i varje fall!

2009-10-04 @ 21:58:12
Postat av: sussi

Hur ofta äter d?

Ja gissar att d e levande insekter som står på menyn

för den "lille" rackaren ;)

2009-10-06 @ 15:03:36
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0