Elaka & Feta Kocken!

Denna bloggen ska handla om kärlek och då tänker ni som känner mig sen innan eller följde denna bloggen för något år sedan va har hänt med bloggskaparen! Denna blogg som var så fördomsfull, arg och elak. Jodå han finns kvar men då bloggade jag om lite allt möjligt, nu ska jag bara blogga om något jag tycker om, MAT!
Målet är att uppdatera med en maträtt om dagen men vi får se hur det går.

Lite om mig då..
Ölmänniska men kan dra i mig en flaska rötjut och tycka om det. Vittvin är kärring dricka och passar sig enbart i mat och inte till mat. Självlärd och självutnämd kock i huset men långt i från någon expert.
Min sambo säger väldigt ofta att jag aldrig kan göra eller ha fel och det har hon fan i mig rätt i (förtutom stavning då). Min sambo är för övrigt "grönsaksterrorist" (vegeterian) och min 10 åriga son gillar bara pizza, tacos och hamburgare vilket gör det hela lite mindre roligt att laga mat. Tänkte att bloggen kunde ge mig lite mer motivation.
Sa jag att jag gillade o vara full? Om inte så gillar jag det i alla fall.. Full så ofta som möjligt



Lämna gärna tips och kommentarer, förmodligen kommer jag skita i dom eller åtminstonde låtsas att ni har fel.




Tackar kärringen för hjälp med header o design (vilket inte är färdigt än).


Kommentarer
Postat av: Kim

Hej Elaking!

Om du blir trött på barn och grönsaksterrorister så kan du ju alltid bjuda in granntanten på middag:D Haha;)

2009-09-22 @ 16:46:58
URL: http://portrattavettliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen VÄLKOMMEN tillbaka till bloggvärlden du Elaka Kock!

2009-09-23 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0