Kan man äta myror?

Ingen mat i dag heller. Grabben käkade på stan när han var o klippte av sig hippiehåret o kärringen käkade några mackor när hon kom hem.. så lixom ingen lust o fixa något då. Men lovar o bättra mig. I morgon blir det någon pastagratäng eller något åt det hållet.

Funderar på att köpa hem en kanin. Som grabben o hans kompisar kan leka med och när den är tillräkligt stor så lagar jag kaningryta på den.

Visst ser det gott ut ..


Eller varför inte marsvin


Men jag ska kolla upp lagar o regler först. Kanin får man ju äta och föda upp för syftet. Det är väl bara slakten som måste gå till på rätt sätt. Osäker på hur det är med Marsvin. Nu behöver inte ni djurrättsaktivster gå i taket. Jag lovar o klappa djuren varje dag och ge dom mycket mat och kärlek.

Kommentarer
Postat av: sussi

Mums.. Lät ju gott d där ;)

Annars har ni väl en liten "snok"

D e ju riktigt gott, en delikatess :)

2009-09-28 @ 22:19:47
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0