Rester a la Elaka Kocken

Ta ut gårdagens middag ur kylskåpet och ställ i micron några minuter.
Till detta rekomenderas dryck efter va det är för rester förstårs. Här blev den en BjörneBrygd

Mitt kök blev i dag intaget av min sambo. Hon som aldrig lagar mat fick för sig att hon skulle laga en Feta Ost paj, Köket ser ut som ett bombnedslag nu flera timmer efter att hon varit där o härjat men nu hör jag minsan att det låter som hon diskar där ute.
Pajen blev faktiskt god. Förvårnad över att hon lyckades i köket. Själv är hon överlycklig och skryter massa om sin paj så hon lär säkert logga in här snart för o berätta om den. Jag anser dock inte att paj är mat utan efterrätt. Kan inte äta mig mätt på det så nu sitter jag med resterna från i går.

I morgon lär det inte bli så mycket matlagning heller då vi ska i väg o kolla när Berne ställer ut sina ekplankor mm på konstnatten.
Jag är ingen konstbög inte.. Men när kompisen ställer ut sina tavlor som faktiskt skiljer sig väldigt mycket i från andras tavlor så blir det ju skoj att titta.

Så rekomenderar er att Besöka Gråborg 17:00 - ca 24:00 i morgon eller Lördag mellan 10:00 - 17:00
Lite av Bernes tavlor hittar ni på hans hemsida om ni är nyfikna. http://www.bernestattoo.com/konst.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0